مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-04-28سياسي

سفره کرم امام حسن(ع) به وسعت نصف جهان گسترده شد


در شب میلاد کریم اهل بیت، نان صلواتی در بیش از هزار نانوایی در سطح استان اصفهان بین مردم توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یک نیمه ماه رمضان دیگر و میلاد سبط اکبر رسول الله(ص)، آبروی کریمان عالم از راه رسید تا بار دیگر طنین کرامتش در گوش جهان بپیچد.

به به صورت رایگان می کنند.

در سال 1370، سفره کرم فقط در 3 نانوایی شروع به فعالیت کرد و از آن سال تاکنون گسترش یافته و به بیش از 1000 نانوایی در سطح شهر و استان اصفهان رسیده است.

هم چنین در بسیاری از استان های دیگر نیز همین اتفاق می افتد که یک فرد خیر به نانوایی محل مراجعه می کند و هزینه پخت عصر 4 رمضان، مطابق با شب تولد امام حسن مجتبی(ع) را به نانوایی پرداخت می کند و نانوایی با نصب یک پرچم، نان صلواتی به نام امام حسن(ع) توزیع می کند.

برپایی سفره کرم امام حسن(ع) در محله جلفای اصفهان در این سفره کرم، فقیر و غنی در کنار همدیگر از برکت نان امام حسن(ع) تبرک می جویند، البته بیشتر نانوایی ها از مناطق محروم و حاشیه ای شهر انتخاب می شوند، اما در مناطق مختلف شهرها این سفره گسترده است و حتی در منطقه مسیحی نشین جلفای اصفهان، این سفره با استقبال مردم مواجه می شود.

در این طرح مردمی علاوه بر توزیع نان در نانوایی ها، بسته های نان نیز در مکان های عمومی توزیع می شود، امسال بیش از 35 هزار بسته نان آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره کرم امام حسن(ع) به وسعت نصف جهان گسترده شد

سفره کرم امام حسن(ع) به وسعت نصف جهان گسترده شد