مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-04-28اقتصادي

بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه صنعت نساجی روزگاری زبانزد خاص و عام بود، گفت: امروز به واسطه برخی بی مسئولیتی ها بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع کارخانجات نساجی استان گیلان، گفت: حمایت، پشتیبانی و رفع چالش های تولید در گیلان جز دغدغه های مسئولین است و گام بزرگی در راستای تولید، اشتغال و رونق اقتصادی خواهد بود.

دلق پوش با بیان اینکه گیلان در عرصه صنعت و تولید ظرفیت های خوبی دارد، تصریح کرد: لازمه بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های استان، مدیریت داشته ها به نحو مطلوب و در مسیر درست است.

وی با اشاره به یک دهه نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد و تولید از سوی با نامگذاری عناوین سال با موضوع تولید و اقتصاد، چراغ راه را برای ما روشن کردند.

رییس صمت استان گیلان همدلی، هم افزایی و هم اندیشی در راستای حل مشکلات تولید را گره گشا دانست و بیان کرد: نقش بسیج و سپاه در راستای هم افزایی بین نهادها و رفع مشکلات بویژه در عرصه تولید حائز اهمیت است.

دلق پوش با بیان اینکه برخی مشکلات جامعه بخاطر بی مسئولیتی ها است، گفت: برخی بی مسئولیتی ها باعث شده تا مشکلات از گذشته تاکنون انباشت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم

بدهکار مردم و صنعت و تولید گیلان هستیم