مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-04-28بين الملل

سفر هیأت دیپلماتیک آمریکا به خاورمیانه برای گفتگو پیرامون ایران


دولت ایالات متحده درنظر دارد تیمی از دیپلماتهای بلندپایه خود را برای رایزنی در مورد گفتگوهای هسته ای ایران و خرید جت جنگنده «اف -35» از سوی امارات به منطقه اعزام کند.

- دولت ایالات متحده درنظر دارد تیمی از دیپلماتهای بلندپایه خود را برای رایزنی در مورد گفتگوهای هسته ای ایران و خرید جت جنگنده اف -35 از سوی امارات به منطقه اعزام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، دولت جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده قرار است گروهی از مقامات بلندپایه این کشور را در هفته جاری به منطقه خاورمیانه اعزام کند.

سفر این گروه به منطقه در حالی صورت می گیرد که رییس جمهور ایالات متحده درصدد اطمینان دهی به متحدان این کشور در مورد گفتگوهای هسته ای ایران و همچنین حل و فصل موضوعات مربوط به خرید جت جنگنده اف -35 از سوی امارات متحده عربی است.

به گفته تعدادی از افراد آگاه به این موضوع، هدایت این گروه از دیپلمات های وزارت خارجه را برت مک گورک هماهنگ کننده سیاست خاورمیانه شورای امنیت ملی آمریکا و درک کولت مشاور وزارت خارجه این کشور برعهده دارند.

این منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، می گویند که این گروه اعزامی قرار است به عربستان سعودی، امارات متحده عربی، مصر و اردن سفر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیأت دیپلماتیک آمریکا به خاورمیانه برای گفتگو پیرامون ایران

سفر هیأت دیپلماتیک آمریکا به خاورمیانه برای گفتگو پیرامون ایران