مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-04-28حوادث

نجات خانم گمشده در ارتفاعات دارآباد


سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: نجاتگران شهرستان، خانم 39 ساله ای که در ارتفاعات دارآباد مفقود شده بود، با سه ساعت و نیم عملیات وی را نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جمال شریفی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: ساعت 18 امروز در پی اعلام حضوری یکی از همنوردان به پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند مبنی بر مفقود شدن خانمی 39 ساله در مسیر بازگشت از کوه به دلیل خارج شدن از مسیر اصلی کوهنوردی در منطقه دارآباد (چشمه نارون)، سریعاً یک تیم جستجو و نجات از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به محل اعزام شد.

وی افزود: نجاتگران پس از 3 ساعت و 30 دقیقه جستجو در منطقه موفق شدند آدرس دقیق را در ارتباط تلفنی بافرد گرفتار شده از طریق ارسال لوکیشن (location) واتساپ و ارسال آن به یکی از نجاتگران پیدا کنند و در نهایت وی را تا پایین کوه همراهی کردند.

گفتنی است، این عملیات در ساعت 21:15 با موفقیت پایان یافت.

شریفی سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات توصیه کرد: با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان و گردشگران رخ می دهد، نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شمیرانات دارای پنج پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات خانم گمشده در ارتفاعات دارآباد

نجات خانم گمشده در ارتفاعات دارآباد