مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-28پزشكي

ترزیق 30 هزار دُز واکسن کرونا در گیلان/ افراد بالای 80 سال واکسینه می شوند


مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به تزریق 30 هزار دُز واکسن کرونا در استان، گفت: واکسیناسیون افراد بالای 80 سال آغاز شده است.

- حسن رخشاد در گفتگو با را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون کادر درمان و پرستاران، کادر بهداشتی مرتبط با بیماران کرونایی، جانبازان بالای 70 درصد شیمیایی واکسن را دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر نیز پزشکان دارای مطب های خصوصی، درمانگاه های تأمین اجتماعی، سپاه و سایر حوزه های که با بیماران کرونایی ارتباط دارند واکسن دریافت می کنند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه آغاز واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال، افزود: مراقبین سلامت مراکز و پایگاه های بهداشتی محل زندگی این افراد حضور دارند با این افراد تماس گرفته و چه زمان و در چه مکانی واکسن را تزریق کنند.

وی ادامه داد: افرادی که با آنها تماس گرفته نشود طی روزهای آینده از سوی وزارت بهداشت سایت سلامت ایران راه اندازی با ورود به این سایت و دادن کد ملی ثبت نام و از تاریخ و مکان دریافت واکسن خود اطلاع یابند.

رخشاد تأکید کرد: این افراد در زمینه دریافت و تزریق واکسن در استان گیلان، افزود: در حال حاضر 828 در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند از این تعداد 121 بیمار روز گذشته شناسایی و در بیمارستان ها بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترزیق 30 هزار دُز واکسن کرونا در گیلان/ افراد بالای 80 سال واکسینه می شوند

ترزیق 30 هزار دُز واکسن کرونا در گیلان/ افراد بالای 80 سال واکسینه می شوند