مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-04-29اقتصادي

رفع قوانین مزاحم و اصلاح دستورالعمل ها، مصداق مانع زدایی از مسیر تولید


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع و حذف قوانین دست و پاگیر و روان سازی قوانین، اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های مزاحم و تسهیل در این مسیر می تواند از تولید مانع زدایی کند.

- ایسنا/مرکزی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رفع و حذف قوانین دست و پاگیر و روان سازی قوانین، اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های مزاحم و تسهیل در این مسیر می تواند از تولید مانع زدایی کند.

محمد دامادی پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در جریان بازدید از شرکت محارسازان آریا، تولیدکننده انواع رنگ واقع در ساوه اظهار کرد: مدیریت ناصحیح، کشور را بیمار می کند، اما درایت و مدیریت صحیح و اتخاذ تدابیر لازم، نسخه شفابخش نجات کشور بویژه در حوزه اقتصاد است.

وی بیان کرد: تلاش مضاعف و هم افزایی می تواند تولید را رونق دهد و عشق و علاقه به تولید است که موجب شکوفایی اقتصادی می شود.

دلالی و پیگیری منافع شخصی به کشور آسیب می زند، اما در سایه حمایت از تولید است که اشتغال شکل گرفته و کسب و کار رونق می گیرد.

دامادی به مانع زدایی در تولید اشاره کرد و افزود: رفع و حذف قوانین دست و پاگیر و روان سازی قوانین، اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه های مزاحم و تسهیل در این مسیر می تواند از تولید مانع زدایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع قوانین مزاحم و اصلاح دستورالعمل ها، مصداق مانع زدایی از مسیر تولید

رفع قوانین مزاحم و اصلاح دستورالعمل ها، مصداق مانع زدایی از مسیر تولید