مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-29اقتصادي

درآمد 72 میلیون دلاری مراکز ترک اعتیاد و کاهش آسیب بهزیستی خراسان رضوی!


معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی استان از محل نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان در مراکز ترک اعتیاد سرپایی، مراکز کاهش آسیب استان و شلترها در سال 99 معادل 72 میلیون دلار برای کشور درآمد پنهان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، حسین تنها طلب گفت: بهزیستی استان از محل نگهداری، درمان و بازتوانی معتادان در مراکز ترک اعتیاد سرپایی، مراکز کاهش آسیب استان و شلترها در سال 99 معادل 72 میلیون دلار برای کشور درآمد پنهان ایجاد کرده است.

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی افزود: در سال 99 در کل استان خراسان رضوی در مجموع 50 هزار نفر در مراکز ترک اعتیاد اقامتی اختیاری، ماده 16، تبصره 2، سرپایی، کاهش آسیب و شلترها از بهزیستی خدمات متنوع دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: این 50 هزار نفر اگر در بیرون به فعالیت قبل از مراقبت بهزیستی مشغول بودند هزینه های بسیار زیادی برای خود، و زندان ها را در مجموع محاسبه کنیم و داشته باشیم که با جمع آوری و ترک اعتیاد معتادان یا کاهش آسیب آنها و یا خدمات پناهگاهی و شبانه، این هزینه ها از بین می رود، باید بگوییم 72 میلیون دلار توسط بهزیستی خراسان رضوی برای کشور درآمد ایجاد شده و یا در هزینه ها صرفه جویی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 72 میلیون دلاری مراکز ترک اعتیاد و کاهش آسیب بهزیستی خراسان رضوی!

درآمد 72 میلیون دلاری مراکز ترک اعتیاد و کاهش آسیب بهزیستی خراسان رضوی!