مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-29بين الملل

ارسال محموله جدید واکسن روسی به ایران


در ادامه ارسال محموله های واکسن روسی «اسپوتنیک وی» به ایران طی ماههای اخیر برای واکسیناسیون مردم علیه کرونا، هفتمین محموله از این واکسن نیز امروز پنجشنبه با پرواز هواپیمایی آسمان راهی ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هفتمین محموله واکسن روسی اسپوتنیک وی که روز گذشته از سوی صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه به سفارت ایران در مسکو تحویل شد، امروز پنجشنبه به تهران ارسال شد.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد: طبق توافقی که با طرف روس داشتیم 100 هزار دوز دیگر بر اساس قرارداد اول ما به ایران ارسال شد که با احتساب این تعداد واکسن تاکنون 720 هزار دوز به ایران تحویل داده شده است.

با توجه به زمان ارسال قرارداد دوم 60 میلیون دوزی که در حال فرارسیدن است ما در تلاشیم که محموله های بیشتری را به ایران ارسال کنیم.

وی گفت: خبر خوش اینکه فرایند تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی در داخل ایران توسط دو شرکت بزرگ ایرانی که کار آنها چند ماهی در حال پیگیری بود نیز شروع شده است و کار کشت سلول برای تولید واکسن را آغاز کرده اند و در آینده ای نزدیک شاهد تولید واکسن در داخل کشورمان خواهیم بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تاکنون چهار شرکت ایرانی برای تولید مشترک واکسن در داخل کشور به طرف روسی معرفی شده که در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله جدید واکسن روسی به ایران

ارسال محموله جدید واکسن روسی به ایران