مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-29سياسي

نقش اثرگذار شوراها در شتاب بخشی به عمران و آبادانی شهرها و روستاها


استاندار خراسان جنوبی با گرامی داشت روز شوراها اظهار کرد: این نهاد مردمی در شتاب بخشی به عمران و آبادانی شهرها و روستاها نقش بسزایی داشته و همین تاثیر مثبت سبب اعلام آمادگی نخبگان و افراد متخصص و کارآمد بی شماری برای حضور در شورای ششم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با گرامی داشت روز شوراها اظهار کرد: این نهاد مردمی در شتاب بخشی به عمران و آبادانی شهرها و روستاها نقش بسزایی داشته و همین تاثیر مثبت سبب اعلام آمادگی نخبگان و افراد متخصص و کارآمد بی شماری برای حضور در شورای ششم شده است.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها با بیان این کلام مقام معظم رهبری که شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است افزود: واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور، یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، وی بیان کرد: از آن جایی که استفاده از روش شورایی یکی از برنامه های اصلی حضرت امام خمینی (ره) از همان آغاز مبارزات بود، همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شوراها به عنوان سازمانی محلی در دستور کار قرار گرفت تا مشارکت مردم در بدنه حاکمیت بیشتر شده و نیازهای جامعه از طریق خود مردم، پیگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اثرگذار شوراها در شتاب بخشی به عمران و آبادانی شهرها و روستاها

نقش اثرگذار شوراها در شتاب بخشی به عمران و آبادانی شهرها و روستاها