مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-29سياسي

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها


استاندار خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن 9 اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان در پیامی فرا رسیدن 9 اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک استاندار خراسان رضوی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 9 اردیبهشت روز شوراهای اسلامی، نهاد مقدسی که در راستای عمل به آیه و امرهم شورا بینهم و اجرای اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است تا با مشارکت و حضور گسترده ملت ایران، نیل به اهداف عالیه نظام میسر شود.

با نگاهی به آموزه ها و تعالیم دینی می توان دریافت که تأکید بر شور و همفکری و واگذاری امور به مردم، نشان دهنده اهمیت موضوع شورا در دین مبین اسلام و اهتمام جمهوری اسلامی ایران به این امر موکد می باشد که در سال های پس از انقلاب اسلامی به نحو شایسته ای پیگیری و بر آن ممارست گردیده تا با تفکر مشورت و حق تعیین سرنوشت و تکیه بر اصل وظیفه شناسی و دانش محوری، همواره نظاره گر کشور در مسیر  پیشرفت، آبادانی و سربلندی باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت 9 اردیبهشت روز شوراها، آرزوی موفقیت در امور و سربلندی در اجرای وظایف محوله برای یکایک خدمتگزاران صدیق عضو شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان دارم و از خداوند متعال برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها