مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-29بين الملل

هشدار درباره تحرکات سِری آمریکا علیه عراق


تحلیلگر امنیتی عراق درباره برنامه ها و تحرکات سری واشنگتن علیه عراق هشدار داد و تاکید کرد آنچه که در مرزهای عراق در جریان است، به منزله یک قطره از دریا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الشریفی تحلیلگر امنیتی عراق می گوید، واشنگتن عراق را ترک نخواهد کرد و  خبر و هشدار داده بود: اطلاعات جدیدی که به دست ما رسیده، بیانگر وجود یک طرح آمریکایی - صهیونیستی برای تثبیت تمرکز آمریکایی ها در مرزهای عراق و سوریه و ایجاد یک پایگاه بزرگ در این منطقه بر اساس طرح آماده شده در پنتاگون است.

وی توضیح داد که الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی، امروز با بزرگترین طرح خصمانه برای پایان یافتن حضورشان در منطقه مرزی میان عراق و سوریه مواجهند، طرحی که بر اساس آن برای تحقق اهداف استعماری آمریکا، تلاش می شود تا ارتباط زمینی عراق با سایر کشورها قطع شود.

تحرکات کنونی در مثلث اردن، سوریه و عراق در جریان است و مذاکراتی با فرماندهان امنیتی اردن در این زمینه در جریان است تا تردد آمریکایی ها در داخل اراضی اردن تا عمق پنج کیلومتر تسهیل شود.

این تحلیلگر امنیتی عراق در ادامه درباره این تحرکات نیروهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش و شکل جدیدی که این نیروها برای نحوه حضورشان در این مناطق انتخاب کرده اند و نیز امکان احداث بزرگترین پایگاه نظامی در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تحرکات سِری آمریکا علیه عراق

هشدار درباره تحرکات سِری آمریکا علیه عراق