مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-29اقتصادي

ساده کردن قوانین لازمه رفع موانع تولید/ به جای شعار عمل کنیم


معاون وزیر صمت با تأکید بر اینکه ساده کردن قوانین باعث روی ریل افتادن کارها و رفع موانع تولید می شود گفت: در حوزه تولید حرف زدن فایده ای ندارد و باید کار را عملیاتی جلو برد لذا بازاریابی و فروش تولیدات داخلی با پویایی صنعت کمک می کند و باعث شتابان شدن تولید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد دامادی صبح امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در ساوه در جمع خبرنگاران رفع قوانین مزاحم و بازنگری در برخی دستورات را از الزامات مانع زدایی دانست و گفت: مجموعه های تولیدی در کشور در صورت اصلاح برخی قوانین مصوب مجلس، هیئت وزیران یا وزارتخانه صمت می توانند قدم های بلندی در زمینه تولیدی و اقتصادی بردارند.

وی با بیان اینکه مدیریت نادرست کشور را بیمار خواهد کرد افزود: چنانچه در اجرای مصوبات و برنامه ها تصمیمات درست اتخاذ شود به اصطلاح نسخه ای شفابخش را به جامعه تزریق خواهیم کرد که همین امر لازمه بهبود وضعیت اقتصادی خواهد بود.

معاون وزیر صمت با تأکید بر اینکه تلاش مضاعف و هم افزایی بین دستگاهی خود عاملی برای رونق تولید خواهد بود بیان کرد: دلالی ها به کشور آسیب زده و کسانی که تنها به اهداف خود فکر می کنند باعث ایجاد مشکلات می شود اما عشق و علاقه به تولید است که می تواند باعث شکوفایی اقتصادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده کردن قوانین لازمه رفع موانع تولید/ به جای شعار عمل کنیم

ساده کردن قوانین لازمه رفع موانع تولید/ به جای شعار عمل کنیم