مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-29اجتماعي

کاهش تصادفات رانندگی در گرو ارتقای فرهنگ ترافیک و اصلاح محورهای مواصلاتی است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان بر ضرورت همگرایی 3 محور آموزشی و برنامه سازی فرهنگ ترافیکی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی جاده ای و معابر شهری و ارتقای شاخص های ایمنی خودروها به عنوان پیش شرط های اساسی کاهش تصادفات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا نجفی صبح امروز در جلسه فرهنگ ترافیک، بر ضرورت همگرایی 3 محور آموزشی و برنامه سازی فرهنگ ترافیکی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی جاده ای و معابر شهری و ارتقای شاخص های ایمنی خودروها به عنوان پیش شرط های اساسی کاهش تصادفات فوتی و جرحی استان تاکید کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با اشاره به ساختار های کیفی جاده های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر چند در سالهای اخیر فعالیت های مناسبی با رویکرد جبران کم برخورداری استان در حوزه زیرساخت های تردد  شهری و جاده ای برداشته شده، لیکن باید پذیرا باشیم که همچنان در مقایسه تطبیقی با استان های مجاور، اصلاح هندسی جاده های استان نیازمند عزمی جهادی و همتی مضاعف می باشد.

 حجت الاسلام نجفی ضمن ارائه آمار مرگ و میرهای شهری و جاده طی سال گذشته گفت: متاسفانه در سال 1399 بیش از 990 نفر از هموطنان خویش را به واسطه تصادفات رانندگی از دست دادیم که شامل 94 متوفی معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات رانندگی در گرو ارتقای فرهنگ ترافیک و اصلاح محورهای مواصلاتی است

کاهش تصادفات رانندگی در گرو ارتقای فرهنگ ترافیک و اصلاح محورهای مواصلاتی است