مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-29ورزشي

جشنواره «شهروند برگزیده» نشان از توجه به شهروندان شاخص است


جشنواره «شهروند برگزیده» نشان دهنده توجه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری همدان به شهروندان شاخص است.

- جشنواره شهروند برگزیده نشان از توجه به شهروندان شاخص است ایسنا/همدان شهردار همدان گفت: جشنواره شهروند برگزیده نشان دهنده توجه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری همدان به شهروندان شاخص است.

عباس صوفی پنج شنبه 9 اردیبهشت به مناسبت روز شوراها در مراسم تقدیر از عوامل جشنواره شهروند برگزیده همدان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بیان کرد: حضور اعضای شورا در تصمیماتی که برای شهر گرفته شده، مؤثر بوده است و با وجود مسائل و مشکلاتی که در حوزه های مختلف اقتصادی داشتیم با کمک شورای شهر توانستیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

وی مطرح کرد: رشد چهار برابری بودجه از ابتدای مدیریت شورای پنجم شهر همدان تا سال 1400 نشان دهنده عزم راسخ اعضای شورا و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بیشتر است که این امر در کشور کم نظیر است.

صوفی با بیان اینکه نگاه مدیریت شهری و شورای شهر بر ارائه خدمات به شهروندان است، افزود: معبرگشایی، توسعه فضای سبز، ساخت پارک های 250 هکتاری و 100 هکتاری، تملک پارک آمادای، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته، توسعه مباحث ورزشی و پیاده رو سازی از جمله خدماتی است که در سنوات گذشته به شهروندان ارائه شده و رضایت مندی آنها را به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «شهروند برگزیده» نشان از توجه به شهروندان شاخص است

جشنواره «شهروند برگزیده» نشان از توجه به شهروندان شاخص است