مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-29ورزشي

چرا بیرانوند در آنتورپ بازی نمی کند؟


در هفته های اخیر مسائل غیر فنی و اختلافات میان بیرانوند و سرمربی تیمش باعث شده این دروازه بان جایگاهش را در تیمش از دست بدهد.

- در هفته های اخیر مسائل غیر فنی و اختلافات میان بیرانوند و سرمربی تیمش باعث شده این دروازه بان جایگاهش را در تیمش از دست بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی است که علی رضا بیرانوند روزهای خوبی را در تیم آنتورپ بلژیک پشت سر نمی گذارد و با وجود عملکرد قابل قبولی که پیش از آسیب دیدگی داشت اما با بهبود مصدومیتش، بازهم جای در ترکیب تیمش نداشت.

پیگیری های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می دهد، بازی نکردن علیرضا بیرانوند در تیمش، به مباحث فنی ارتباطی ندارد و به سوتفاهماتی که میان او و سرمربی تیم ایجاد شده، برمی گردد.

از قرار معلوم، بعد از مصدومیت بیرانوند در دیدار تیمش برابر گلاسکورنجز در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که باعث خروج این بازیکن از بازی در دقیقه 77 شد، سرمربی آنتورپ تصور می کرد دروازه بان شماره یک تیمش برای یک یا دو هفته باید دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد اما بیرانوند که دوست نداشت جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم به راحتی از دست بدهد، فرای بازی با گلاسکورنجز به تمرین تیم رفت و با وجود درد در تمرینات گروهی شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بیرانوند در آنتورپ بازی نمی کند؟

چرا بیرانوند در آنتورپ بازی نمی کند؟