مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-29اقتصادي

احداث نخستین شهرک سلامت استان گلستان


معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: شرایط و بستر ایجاد نخستین «شهرک سلامت» در گلستان در شهرستان گنبدکاووس فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جلسه پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در سفر معاون اول ریاست جمهور به استان گلستان توافقنامه ای بین استاندار و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی منعقد شده که در یکی از بندهای آن راه اندازی هتل بیمارستان و یا شهرک سلامت مورد تاکید جدی دو طرف بود.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست قرار شد سرمایه گذاری در این حوزه از طریق صندوق بازنشستگی انجام شود ولی با توجه به اینکه فعالیت های زیادی بر دوش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشته شده بود قرار شد از ظرفیت های خود استان استفاده و حمایت های تسهیلاتی و مالی از حوزه وزارت تعاون انجام شود.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: طرح اجرای شهرک سلامت گنبدکاووس در مرکز خدمات سرمایه گذاری و همچنین کارگروه اشتغال استان مطرح و مورد تایید و تاکید جدی شد.

وی ادامه داد: این طرح با اولویت هتل بیمارستان و مرکز اقامتی در حوزه سلامت و در کنار آن مباحث گردشگری مورد توجه بوده و انتظار داریم مدیران استانی و شهرستانی در این حوزه سرمایه گذار بخش خصوصی را همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نخستین شهرک سلامت استان گلستان

احداث نخستین شهرک سلامت استان گلستان