مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-29بين الملل

هیأتی آمریکایی برای رایزنی با مقام های عربی درباره برجام به منطقه سفر می کند


یک هیأت آمریکایی هفته آینده با هدف گفت وگو با همپیمانان واشنگتن درباره تصمیم دولت بایدن برای بازگشت به برجام به منطقه غرب آسیا سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش کرد که یک هیأت آمریکایی اوایل هفته آینده عازم منطقه غرب آسیا می شوند تا با همپیمانان کلیدی واشنگتن از جمله کاهش دهند.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، برت مک گورک هماهنگ کننده امور غرب آسیا در کاخ سفید و دریک شولت مشاور وزارت خارجه آمریکا، ریاست هیأت آمریکایی را در این تور منطقه غرب آسیا برعهده دارند.

یکی از مقام های ارشد آمریکا در خصوص این سفر توضیح داد: یک هیأت از مقام های ارشد چندین نهاد طی هفته آینده برای بحث درباره شماری از موضوعات مهم مربوط به امنیت ملی ایالات متحده و تلاش های فعلی در خصوص تنش زدایی در منطقه غرب آسیا به منطقه سفر خواهند کرد .

طبق این گزارش، علی رغم آن که برنامه نهایی سفر هیأت آمریکایی به منطقه غرب آسیا هنوز نامشخص است اما این تیم طبق برنامه اولیه خود قصد دارند به عربستان سعودی، امارات عربی متحده، مصر و اردن سفر کنند.

طبق این گزارش، هیأت آمریکایی همچنین قصد دارند در این سفر در خصوص تصمیم دولت آمریکا در خصوص پیشبرد فروش سخت افزارهای نظامی به امارات از جمله 50 جنگنده اف 35 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی آمریکایی برای رایزنی با مقام های عربی درباره برجام به منطقه سفر می کند

هیأتی آمریکایی برای رایزنی با مقام های عربی درباره برجام به منطقه سفر می کند