مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-29اقتصادي

ردّ مال و جزای نقدی بیش از 90 هزار میلیارد تومان


میزان ردمال و جزای نقدی وصول شده در مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تا امروز بیش از 90 هزار میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاضی مسعودی مقام رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در نشست تخصصی ارزیابی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور با ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای این مجتمع قضایی گفت: هدف مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی که از سال 98 شکل گرفت، ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری، حمایت از تولیدکنندگان و برقراری امنیت اقتصادی در کشور است.

وی در ادامه قضات حاضر در این مجتمع را قضاتی مستقل، شجاع، مؤمن و مجرب عنوان کرد و گفت: بسیاری از قضات فعال در مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از اساتید دانشگاه و قضات باسابقه ای هستند که در امر مبارزه با جرایم اقتصادی دارای تجربیات ارزشمندی هستند.

مسعودی مقام سپس حساسیت در تعقیب و استرداد متهمان متواری به خارج از کشور را یکی از اقدامات ویژه مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی عنوان کرد و گفت: عدالت قضایی ایجاب می کند که از طریق انعقاد تفاهم نامه استرداد مجرمین با دیگر کشور، مقوله استرداد مجرمین با سهولت بیشتری انجام شود.

رییس مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، قاطعیت در برخورد با مجرمین و متهمین اقتصادی را از ویژگی های بارز این مجتمع قضایی عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردّ مال و جزای نقدی بیش از 90 هزار میلیارد تومان

ردّ مال و جزای نقدی بیش از 90 هزار میلیارد تومان