مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-29اقتصادي

صدور کیفرخواست افرادی که 30 میلیارد دلار مداخله ارزی داشته اند


در دادسرای تهران کیفرخواستی را به دادگاه ارسال کردیم که در آن 30 میلیارد دلار مداخله ارزی و پیش فروش 60 تُن طلای کشور به افراد بدون رعایت موازین قانونی انجام شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست تخصصی ارزیابی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دادسرای تهران طی 2 سال گذشته گفت: کارهایی که طی 2 سال گذشته در مجموعه دادسرای تهران انجام شده است به عبارتی با کارهای 40 سال گذشته برابری می کند.

وی افزود: قاطعیت و برخورد بدون اغماض و تبعیض با متهمان و مفسدین جرایم اقتصادی و اداری و همچنین عدم تاثیرپذیری از صاحبان نفوذ و قدرت، از مهمترین ویژگی های رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی طی 2 سال گذشته بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: برخورد جدی با مفسدین حوزه ارز که معیشت مردم را دچار مخاطره کردند و رسیدگی به برخی پرونده های واگذاری های غیرضابطه مند، موجب بازدارندگی و پیشگیری در ساختار نظام اداری کشور خواهد شد.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: اخیراً در دادسرای تهران کیفرخواستی را به دادگاه ارسال کردیم که در آن 30 میلیارد دلار مداخله ارزی و پیش فروش 60 تُن طلای کشور به افراد بدون رعایت موازین قانونی به افراد صورت گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست افرادی که 30 میلیارد دلار مداخله ارزی داشته اند

صدور کیفرخواست افرادی که 30 میلیارد دلار مداخله ارزی داشته اند