مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-29فرهنگي

کلیپ خانه ما منتشر شد + ویدیو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، خانه ما عنوان چهل و هفتمین ویدیوکلیپ از مجموعه تصویری نشان است که همزمان با 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر شد.

- ویدیوکلیپ خانه ما شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب درباره خلیج فارس، به مناسبت 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از سری تولیدات ویدئویی توسط فرهنگ سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، خانه ما عنوان چهل و هفتمین ویدیوکلیپ از مجموعه تصویری نشان است که همزمان با 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر شد.

خلیج فارس نام آبراهی است که نه تنها برای ایرانیان، بلکه همه جهانیان آشنا بوده و پس از خلیج مکزیک و خلیج هادسون سومین خلیج بزرگ جهان به شمار می آید.

خلیج فارس که در امتداد دریای عمان و میان دو فلات ایران و عربستان قرار دارد، مساحتش تقریباً به 251،000 هزار کیلومتر مربع می رسد.

این آبراه به اقیانوس هند از طریق تنگه هرمز و دریای عمان راه دارد و از غرب روز به دلتای رودخانه ی اروند رود، که حاصل پیوند دو رودخانه ی دجله، فرات و کارون به آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیپ خانه ما منتشر شد + ویدیو

کلیپ خانه ما منتشر شد + ویدیو