مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-29بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد


ارتش رژیم صهیونیستی برای تنش های احتمالی درخصوص تعویق احتمالی انتخابات فلسطین که قرار است امروز، پنج شنبه اعلام شود، به حالت آماده باش درآمد.

- از ترس "تنش ها" به دلیل احتمال تعویق انتخابات فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد ارتش رژیم صهیونیستی برای تنش های احتمالی درخصوص تعویق احتمالی انتخابات فلسطین که قرار است امروز، پنج شنبه اعلام شود، به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در گزارش رسانه های اسراییلی آمده است، انتظار می رود، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تعویق انتخابات قانون گذاری و ریاست تشکیلات خودگردان را که قرار است ماه آینده میلادی برگزار شود، اعلام کند.

طبق گزارش این شبکه، فرماندهی جنوب ارتش رژیم صهیونیستی عملا آماده تنش های مرزی با غزه و نظارت از نزدیک بر تحولات بین فلسطینی هاست در حالی که نامزدهای لیست های مختلف انتخاباتی مقابل مقر کمیته انتخابات مرکزی فلسطین در غزه روز چهارشنبه در اعتراض به تعویق احتمالی انتخابات تظاهرات کردند.

این در حالی است که برای پنجمین روز متوالی به رغم تجاوزات اسراییل جمعی از ساکنان قدس به سمت مسجد الاقصی حرکت کردند و در مقابل باب العامود مستقر شدند و پرچم های فلسطین را در دست داشته و شعارهایی علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد

ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد