مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-29سياسي

یاران والی در کنار روزه داران بشاگردی+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی همواره یکی از نهادهای پیشگام در خدمات رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور بوده است.

نهادی که نامش با یاد مرحوم سفره افطار ایتام و مستمندان را فراموش نکرده است.

ابراهیم ابراهیمی معاون کمیته امداد سردشت بشاگرد در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان خدماتی از سوی کمیته امداد سردشت به مردم محروم منطقه ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در این ماه مبارک 80 سبد غذایی بین ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهر سردشت به ارزش 240 میلیون ریال توزیع شد.

ابراهیمی افزود: همچنین پخت و توزیع 800 پرس غذای گرم و افطاری در راستای طرح اطعام مهدوی بین ایتام و نیازمندان روستاهای گافر بشاگرد به ارزش 160 میلیون ریال صورت گرفت.

معاون کمیته امداد سردشت از احداث سرویس بهداشتی برای نیازمندان خبرداد و گفت: 18 چشمه سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت با مشارکت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در روستای سیل زده سگن احداث شد.

ابراهیمی بیان کرد: این طرح با هزینه و ارزش یک میلیاد و هشتصد میلیون ریال که مبلغ  900 میلون ریال توسط کمیته امداد و 900 میلیون ریال توسط گروه جهادی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران والی در کنار روزه داران بشاگردی+عکس

یاران والی در کنار روزه داران بشاگردی+عکس