مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-29اقتصادي

برخورد با مرغداران متخلف/قطعه فروشی ممنوع


مدیرکل توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وظیفه جهاد کشاورزی تولید مرغ و رساندن آن از طریق مرغداران به کشتارگاه ها است و در این راستا اگر مرغداری تخلف کرد، - دستگاه نظارتی باید با آن برخورد قانونی کند.

ابراهیم زارع شامگاه چهارشنبه 8 اردیبهشت در حاشیه بازدید از وضعیت کشتار مرغ در یکی از کشتارگاه های شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدایت، نظارت و حمایت از پرورش جوجه تا کشتاربر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و بعد از آن توسط سازمان سمت عملیاتی اداره می شود.

او با بیان اینکه وظیفه این سازمان کمک به متولیان تولید است تا مرغ با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد، خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان جهاد کشاورزی به دلیل تحریم ها تهیه نهاده به قیمت مناسب و عرضه به مرغداران است و هرگز در جایگاه ضابط قانونی قرار ندارد.

زارع در مورد نرخ مصوب قیمت مرغ از سوی دولت، عنوان کرد: از سوی دولت قیمت هر کیلو مرغ از 20 هزار و 400 به 20 هزارو 900 تومان افزایش یافت و با انتقاد بسیار روبه رو و پس از اصلاح به قیمت 17 هزارو 100 تومان کاهش یافته است.

او بیان کرد: تولید مرغ زنده بر اساس آمار سال 99 نسبت به سال 98 و نیز جوجه ریزی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته افزایش داشته و باید یادآورشد اگر بازار ملتهب شد بازار رقابتی کامل می شود و برای برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مرغداران متخلف/قطعه فروشی ممنوع

برخورد با مرغداران متخلف/قطعه فروشی ممنوع