مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-29سياسي

توزیع 100هزار بسته معیشتی در شیراز


آیین توزیع 100هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، فرماندهان انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین توزیع 100هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، فرماندهان انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی در شیراز برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس پنج شنبه 9 اردیبهشت در این مراسم که با حضور نمایندگان فارس و مسؤلان استانی برگزار شد، گفت: رزمایش اطعام مهدوی امروز در راستای پویش ایران همدل 100 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع می کند.

محمد بذرافشان با بیان اینکه در این رزمایش 100 هزار بسته بین خانواده های نیازمند توزیع می شود، افزود: پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان توزیع بسته ها به 300 هزار بسته برسد.

او با بیان اینکه در سال گذشته اتفاقات مبارکی در استان فارس رخ داد و شاهد درخشش فارس در بین استان های کشور بودیم، اضافه کرد: در سال 99 بیش از 2 میلیون پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی در بین به نیازمندان توزیع شد.

بذرافشان با بیان اینکه به همت نیک اندیشان و مردم خوب استان فارس بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، اظهار کرد: بیش از 13 میلیارد تومان از بنیادمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100هزار بسته معیشتی در شیراز

توزیع 100هزار بسته معیشتی در شیراز