مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-29اقتصادي

جذب 150 حامی در ملایر


مدیر کمیته امداد ملایر از جذب 150 حامی از ابتدای ماه رمضان تا کنون خبر داد.

-  تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد:  از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از 150 حامی برای حمایت از ایتام شهرستان ملایر جذب شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام گفت: این طرح  همه ساله از پانزدهم تا بیست و سوم ماه رمضان مبارک رمضان اجرا می شود و در این طرح طی سال های گذشته توانستیم حامیان زیادی را برای ایتام جذب کنیم.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه امسال نیز این طرح با توجه به شرایط دارد گفت: کرونا در کاهش جذب حامیان تاثیر بسیاری زیادی داشته چراکه برپایی پایگاه های حضوری در جذب حامیان بسیار موثر بود.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می توانند از طریق فضای مجازی یا مراجعه به کمیته امداد نسبت به زیر پوشش قرار دادن فرزندان معنوی خود اقدام کنند گفت: همکاران ما با روی باز از حامیان در این طرح استقبال می کنند.

 مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 8 هزار حامی از ایتام ملایر حمایت می کنند گفت: در حال حاضر 2 هزار و 23 کودک یتیم و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه کمک های حامیان در شهرستان ملایر به کودکان زیر پوشش این نهاد بیش از 9 میلیارد و 300 میلیون تومان بود گفت: میانگین کمک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 150 حامی در ملایر

جذب 150 حامی در ملایر