مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-29سياسي

روایت جالب خواستگاری و عقد حاج حسین یکتا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین برنامه افطاری شبکه یک سیما (دعوت) در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با میزبانی حاج حسین یکتا رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، - صاحب خاطرات کتاب مربع های قرمز به همراه خانواده اش مهمان برنامه افطاری شبکه یک شد و روایت ها و خاطره های جالبی از خواستگاری و عقد خودش تعریف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، پانزدهمین برنامه افطاری شبکه یک سیما (دعوت) در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با میزبانی حاج حسین یکتا رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، پدر و مادر و همسرش گذشت؛ در ابتدا پدر و مادر حاج حسین از 52 سال زندگی مشترک شان گفتند.

مادر گفت 68 سال دارم و 15 سالگی با همسرم ازدواج کردم و پدر ادامه داد: من از 15 سالگی کاسب بودم؛ در کار پوشاک و فرش بودم در این مدت کسی از ما ناراضی نبوده است؛ معرف ما عمل ماست تا زمانی که 30 ساله شدم و به من گفتند که ازدواج کن.

زمانی که همسرم را به من معرفی کردند استخاره کردم بسیار خوب آمد من و همسرم 30 سال با مادرم زندگی کردیم و کوچکترین مشکلی نداشتیم.

صاحب چهار فرزند شدیم.

بخش بعدی برنامه مختص به ورود حاج حسین و همسرش بود؛ در این زمان مجری برنامه قسمت هایی از کتاب مربع های قرمز به قلم زینب عرفانیان که خاطرات حاج حسین یکتاست را خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جالب خواستگاری و عقد حاج حسین یکتا

روایت جالب خواستگاری و عقد حاج حسین یکتا