مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-29سياسي

تأیید صلاحیت 217 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه از تأیید صلاحیت 217 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

- فضل الله رنجبر بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ نتیجه تأیید صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان کرمانشاه به آن ها اظهار کرد: از مجموع 312 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران، بیلوار و هلشی 26 نفر انصراف قطعی داده و 69 نفر رد صلاحیت و 217 نفر توسط هیأت های اجرایی و نظارت این شهرستان تأیید صلاحیت شده اند.

وی افزود: از مجموع 240 داوطلب عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه 65 نفر و از مجموع 72 داوطلب شورای اسلامی شهرهای ماهیدشت، کوزران، بیلوار و هلشی چهار نفر توسط هیأت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: روند تأیید صلاحیت داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در هیأت نظارت استان کرمانشاه در محل استانداری ادامه دارد.

به گفته رنجبر داوطلبانی که تأیید صلاحیت نشده اند، می توانند از امروز لغایت 12 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز اعتراض خود را تحویل دهند.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت افراد مذکور 10 روز به طول می انجامد، گفت: نتایج نهایی و قطعی هیأت نظارت استان کرمانشاه 24 اردیبهشت ماه توسط فرمانداران به داوطلبان اعلام خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 217 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در کرمانشاه

تأیید صلاحیت 217 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر در کرمانشاه