مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-04-29سياسي

جای خالی مسجد جمکران در لایحه بودجه


معاون برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران گفت: پروژه های عمرانی مسجد به علت کمبود بودجه به کندی پیش می رود و در این راستا نیازمند حمایت دولت و تخصیص بودجه هستیم.

- ایسنا/قم معاون برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران گفت: پروژه های عمرانی مسجد به علت کمبود بودجه به کندی پیش می رود و در این راستا نیازمند حمایت دولت و تخصیص بودجه هستیم.

مهندس ابوالقاسم هاشمیان، معاون برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران، در گفت وگو ایسنا گفت: در سال 92 با اعطای حکم تولیت مسجد جمکران به حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان از سوی مقام معظم رهبری، دو انتظار رهبری از تولیت نیز بیان شد که اولین نکته تسهیل بهره مندی مشتاقان و دوم ایجاد فضای معنوی و قدسی برای استفاده روحی و فکری مخاطبان است.

وی ادامه داد: ضرورت داشت مسجد دارای چشم اندازی باشد که در مدت حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان این دو انتظار برآورده شود، سند چشم انداز 12 ساله مسجد مقدس جمکران با شعار ملجا عبادی و مرجع مهدوی در تراز جهانی با اتکا بر این انتظارات تدوین شد.

وی افزود: این بیانیه در هفت ساحت ها و سه منزلگاه چهارساله متفاوت تدوین شده است که اولین منزلگاه با عنوان خدمتِ رغبت انگیز است و برنامه ها با تحقق و تلاش برای انجام و تحقق این موضوع بنا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مسجد جمکران در لایحه بودجه

جای خالی مسجد جمکران در لایحه بودجه