مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-29بين الملل

پکن: میزان بودجه نظامی درخواستی در آمریکا، نشانه اختلال روانی است


سخنگوی وزارت دفاع چین ضمن رد لفاظی های واشنگتن علیه پکن، میزان بودجه نظامی درخوساتی واشنگتن از کنگره آمریکا را نشانه «اختلال روانی» دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت دفاع تاس ، سخنگوی وزارت دفاع چین در پاسخ به این سوال به خبرنگاران گفت: برای مدتی زمانی است که برخی از نمایندگان دولت ایالات متحده قادر نبوده اند خودشان را از دست روان پریشی شیدایی و توهم آزار و اذیت رها کنند.

آنها غرق در گمانه زنی ها در خصوص آنچه به اصطلاح تهدید چین نامیده می شود، شده اند و به طرزی غیر منطقی درباره موضوع چالش ناشی از چین مبالغه می کنند .

وی ادامه داد: این موضوع تجسم نوعی از اختلال روانی است که می تواند علاوه بر آسیب زدن به خودشان، تنها باعث آسیب زدن به دیگران شود .

وو کیان سخنگوی وزارت دفاع چین   وو کیان افزود: چین هیچ قصدی برای تهدید کردن دیگر کشورها یا گرفتن هیچ گونه ژستی برای تهدید آنها ندارد البته اگر کسی چین را تهدید کند یا به چالش بکشد، ما هیچ گزینه دیگری به جز پاسخ دادن نخواهیم داشت .

اخیرا برخی رسانه های آمریکایی در گزارشی به نقل از اداره مدیریت و بودجه قرار خواهد گرفت.

بنا بر گزارش رسانه های آمریکایی، با احتساب این بودجه های درخواستی دولت برای سال 2022، بودجه پنتاگون در قیاس با بودجه سال مالی قبل افزایش 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: میزان بودجه نظامی درخواستی در آمریکا، نشانه اختلال روانی است

پکن: میزان بودجه نظامی درخواستی در آمریکا، نشانه اختلال روانی است