مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-04-29ورزشي

نباید اجازه دهیم نتیجه بقا در لیگ به هفته های آخر کشیده شود


سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: اگر بتوانیم در دو بازی مقابل اهورا به تفکراتی که داریم برسیم بقا خود را در لیگ حتمی کرده ایم و نباید اجازه دهیم نتیجه ماندن در لیگ به هفته های پایانی کشیده شود.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: اگر بتوانیم در دو بازی مقابل اهورا به تفکراتی که داریم برسیم بقا خود را در لیگ حتمی کرده ایم و نباید اجازه دهیم نتیجه ماندن در لیگ به هفته های پایانی کشیده شود.

داوود توسل امروز (پنجشنبه- 9 اردیبهشت) در نشست خبری پیش از بازی با اهورا بهبهان در پلی آف، تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: شرایط تیم بازارهای روز کوثر اصفهان ایده آل است و تمرینات خوب و باکیفیتی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول، در صورت کسب 3 امتیاز در بین تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند رده اول را خواهیم داشت و شرایط به نحوی خواهد شد که در آینده راحت تر بازی کنیم و به دنبال نتایج محکم و قاطعی برای بقا در لیگ باشیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: امیدوارم یک بازی با کیفیت همراه با کسب اولین 3 امتیاز در این مقطع حساس باشد، سعی کردیم در هفته گذشته مشکلات فنی تیم را به حداقل برسانیم و آماده یک بازی سخت باشیم، چرا که تیم اهورا تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم نتیجه بقا در لیگ به هفته های آخر کشیده شود

نباید اجازه دهیم نتیجه بقا در لیگ به هفته های آخر کشیده شود