مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-04-29سياسي

جزییات رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراها توسط اصولگرایان


گزارش های متعددی از شهرهای کشور منتشر شده که حاکی از ردصلاحیت گسترده داوطلبان اصلاح طلب از سوی هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات است.

هیأت هایی که وظیفه دارند به صلاحیت اشخاص با رویکردی فراجناحی رسیدگی کنند و چنانچه منع قانونی برای حضور اشخاص وجود نداشته باشد، - صلاحیت آنها را احراز کنند.

به جماران؛ صبح ما نوشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در اواخر عمر خود در یک سخنرانی به ردصلاحیت معنادار سیدحسن خمینی، یادگار گرانقدر امام(ره) واکنش نشان داد و سوالاتی را مطرح کرد که شاید پرسش این روزهای اصلاح طلبان از هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات و مهم تر از آن شورای نگهبان باشد.

رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته بود: شما صلاحیتتان را از کجا آورده اید؟ کی به شما صلاحیت داد و کی به شما اجازه داد که قضاوت و داوری کنید و بین مجلس و جاهای دیگر اختیارات را در دست بگیرید؟ مرحوم رفسنجانی در ادامه از عبارات دیگری هم استفاده کرد و آن اینکه بد هدیه ای دادید به بیت امام در این موقعی که باید همه تبریک بگویید تبریک بدی گفتید انشاالله خداوند از تقصیرتان بگذرد و پشیمان شوید و عذرخواهی کنید و بگذارید مردم به آنی که می خواهند رای دهند با گذشت چند سال از درگذشت آیت الله هاشمی و نزدیک شدن به فصل انتخابات بازهم ردصلاحیت های گسترده، ابزار دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراها توسط اصولگرایان

جزییات رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در انتخابات شوراها توسط اصولگرایان