مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-04-29سياسي

یادواره شهدای کارگر برگزار شد/ محمد کلاته شهید شاخص سال


همزمان با روز شهدای کارگر و سالروز شهادت شهید عبدالحسین برونسی مراسم یادواره شهدای کارگر و معرفی شهید شاخص سال به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار علی حسین رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور صبح امروز همزمان با روز شهدای کارگر و سالروز شهادت شهید عبدالحسین برونسی در مراسم یادواره شهدای کارگر و معرفی شهید شاخص سال  به همت سازمان بسیج کارگران طی سخنانی در مورد سردار شهید حاج محمد کلاته از شهدای شاخص سال اظهار کرد : جامعه کارگری کشور با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا تلاش کردند تا چرخ تولید متوقف نشود، امیدوارم که تمام مسؤولان کار و تولید تلاش کنند که دغدغه های کارگری کشور به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری کشور یکی از وفادار ترین اقشار به جمهوری اسلامی بوده است، گفت: جامعه کارگری کشور 14 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده، در حالی که در دو جبهه پاسداری از کشور و جلوگیری از توقف تولید خدمت جهادی می کردند.

 رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  ادامه داد: امروز دشمن در تلاش است تا مار را در حوضه اقتصادی به چالش بکشد، رزمندگان این حوضه کارگران و کارفرمایان هستند و جامعه کارگری این اجازه را به دشمن ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای کارگر برگزار شد/ محمد کلاته شهید شاخص سال

یادواره شهدای کارگر برگزار شد/ محمد کلاته شهید شاخص سال