مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-04-29اقتصادي

کاهش ساعت کار کارمندان سمنانی پیگیری می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: کاهش ساعت کاری کارکنان در دستگاه های اجرایی استان سمنان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه کنترل پیک بار انرژی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: برای کاهش مصرف انرژی در ماه های گرم سال، پیگیر کاهش ساعت کاری کارکنان در دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه جلسه کنترل پیک بار انرژی مهم است، عنوان کرد: بحث مدیریت مصرف انرژی و مدیریت منابع از لحاظ شرعی، اخلاقی و ملی بسیار دارای اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان افزود: در دین مبین اسلام بر لزوم درست مصرف کردن و جلوگیری از اسراف تأکید شده است.

منصوری از افزایش پنج تا 6 درصدی میانگین دما در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده در سال بارشی گذشته، با کاهش 43 درصدی بارندگی در استان سمنان مواجه بودیم؛ پس باید استفاده درست از منابع را مدنظر داشته باشیم.

وی همچنین خواستار مکاتبه ای با دستگاه های اجرایی در زمینه حفظ و نگهداری دستگاه های خنک کننده و بهره برداری از مولدهای اضطراری شد.

منصوری با تأکید بر اینکه باید تیم بازرسی از دستگاه های اجرایی بازدید کرده و تخلفات را به صورت کتبی گزارش دهند، خواستار ارائه گزارش مصرف برق دستگاه های اجرایی از سوی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت کار کارمندان سمنانی پیگیری می شود

کاهش ساعت کار کارمندان سمنانی پیگیری می شود