مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-04-29بين الملل

واکنش پکن به میزان بودجه نظامی درخواستی بایدن


سخنگوی وزارت دفاع چین ضمن رد لفاظی های واشنگتن علیه پکن، میزان بودجه نظامی درخوساتی واشنگتن از کنگره آمریکا را نشانه «اختلال روانی» دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سخنگوی وزارت دفاع چین در انتقاد از قصد دولت آمریکا برای تقویت بودجه نظامی هنگفت این تاکید کرد، این اقدام ناشی از اختلال روانی و روان پریشی برخی از اعضای خاص دولت جو بایدن است.

وو کیان سخنگوی وزارت دفاع چین در نشست خبری روز پنجشنبه (امروز) خود در پکن با سوالی درباره گزارش ها درباره قصد دولت آمریکا برای افزایش بودجه نظامی این کشور مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت دفاع چین در پاسخ به این سوال به خبرنگاران گفت: برای مدتی زمانی است که برخی از نمایندگان دولت ایالات متحده قادر نبوده اند خودشان را از دست روان پریشی شیدایی و توهم آزار و اذیت رها کنند.

آن ها غرق در گمانه زنی ها در خصوص آنچه به اصطلاح تهدید چین نامیده می شود، شده اند و به طرزی غیر منطقی درباره موضوع چالش ناشی از چین مبالغه می کنند .

وی ادامه داد: این موضوع تجسم نوعی از اختلال روانی است که می تواند علاوه بر آسیب زدن به خودشان، تنها باعث آسیب زدن به دیگران شود .

وو کیان افزود: چین هیچ قصدی برای تهدید کردن دیگر کشور ها یا گرفتن هیچ گونه ژستی برای تهدید آن ها ندارد البته اگر کسی چین را تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پکن به میزان بودجه نظامی درخواستی بایدن

واکنش پکن به میزان بودجه نظامی درخواستی بایدن