مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-04-29اقتصادي

اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان امسال


گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

گودرزی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های گازرسانی روستاهای محور تشکن و شاهیوند از توابع شهرستان چگنی اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع 195 روستای واجد شرایط گازرسانی این شهرستان 133 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: گازرسانی به 62 روستای باقیمانده نیز در قالب سه پیمان و با هزینه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تاکید بر اینکه در انجام پروژه های گازرسانی، کیفیت، دقت و سرعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های شرکت گاز استان در سالجاری تسریع در گازرسانی روستایی است.

گودرزی بیان کرد: در همین راستا و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته این نوید را خواهم داد که در پایان سال 1400 ضریب نفوذ گازرسانی به شهرستان چگنی به صد در صد خواهد رسید و به عنوان شهرستان سبز معرفی می شود.

در ادامه این بازدید ترابی نژاد فرماندار چگنی با تشکر از کارکنان شرکت گاز استان گفت: عملکرد مجموعه شرکت گاز استان برای گازرسانی قابل تقدیر و تلاش آنان در خدمات رسانی کم نظیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان امسال

اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان چگنی تا پایان امسال