مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 20:252021-04-29سياسي

دیدار صمیمانه مسئولان ارشدسازمان تبلیغات با علما و نخبگان مهاباد


ضیافت صمیمانه افطاری با حضور مسئولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی با علما و نخبگان اهل سنت مهاباد با موضوع هم پیمانی برای تعریف همکاری مشترک در راستای وصول به آرمان های دینی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ضیافت صمیمانه افطاری با حضور جمعی از مسئولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی و علما و نخبگان اهل سنت شهر مهاباد پنج شنبه شب گذشته برگزار شد.

هم پیمانی برای تعریف همکاری های مشترک در راستای وصول به آرمان های دینی و قرآنی، محوری ترین موضوع این نشست صمیمانه بود.

ضیافت همدلی و همیاری به میزبانی مسئولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور علما، نخبگان و فرهیختگان اهل سنت شهر مهاباد برگزار شد.

در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور قریب به 20 تن از ائمه جماعات و مدرسین حوزه های علمیه اهل سنت مهاباد برگزار شد، حجت الاسلام تجریشی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام موسوی رییس پژوهشکده باقرالعلوم، حجت الاسلام سیفایی مدیرکل اداره ادیان و مذاهب و حجت الاسلام داداش زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای جلسه که با خوشامدگویی حجت الاسلام داداش زاده به مدعوین اهل سنت آغاز شد، حجت الاسلام سیفایی به ایراد سخنرانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه مسئولان ارشدسازمان تبلیغات با علما و نخبگان مهاباد

دیدار صمیمانه مسئولان ارشدسازمان تبلیغات با علما و نخبگان مهاباد