مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-04-29بين الملل

حماس تصمیم «محمود عباس» برای انتخابات فلسطین را «کودتا» خواند


جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در انتقاد از تصمیم تشکیلات خودگردان برای به تعویق انداختن انتخابات فلسطین، این تصمیم را یک «کودتا» خواند.

- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در انتقاد از تصمیم تشکیلات خودگردان برای به تعویق انداختن انتخابات فلسطین، این تصمیم را یک کودتا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه به وقت محلی به بهانه ممنوعیت اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی بر کارزارهای انتخاباتی در قدس اعلام کرد که انتخابات آتی فلسطین را به تعویق می اندازد.

عباس با اعلام این تصمیم که تشکیلات خودگردان برای حفظ تمام حقوق مردم فلسطین در قدس، پایتخت همیشگی ما و از جمله حق برگزاری انتخابات پارلمانی در این شهر تصمیم درست را خواهد گرفت .

در پی اعلام این تصمیم، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که از شانس بالایی برای پیروزی در این انتخابات برخوردار بود، این تصمیم را یک کودتا خواند و آن را محکوم کرد.

این انتخابات- که نخستین انتخابات پارلمانی از سال 2006 بشمار می رود- قرار بود روز 22 ماه مه برگزار شود.

اما رژیم صهیونیستی علاوه بر اعمال محدودیت بر فعالیت های تشکیلات خودگردان در قدس از جمله بر کارزارهای انتخاباتی، هنوز اعلام نکرده است که آیا اجازه رأی دهی از طریق پست را می دهد یا خیر، زیرا حدود 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس تصمیم «محمود عباس» برای انتخابات فلسطین را «کودتا» خواند

حماس تصمیم «محمود عباس» برای انتخابات فلسطین را «کودتا» خواند