مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-04-29بين الملل

دیدار وزیرخارجه آمریکا با مقامات صهیونیست بامحور ایران


وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه با رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از رویترز، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه با ایلی کوهن رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سفیر این رژیم در واشنگتن دیدار کرد.

رویترز به نقل از یک فرد مطلع گزارش داد که این دو مقام صهیونیست با تکرار ادعاهای خود علیه تهران، نگرانی عمیق خود را درباره فعالیت های هسته ای ایران ابراز کردند.

این در حالی است که کاخ سفید چند روز پیش هم از دیدار جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با مییر بن شبات مشاور امنیت رژیم صهیونیستی در واشنگتن خبر داد.

طبق بیانیه کاخ سفید، در این دیدار موضوع نشست وین، توافقنامه هسته ای ایران و تلاش آمریکا برای بازگشت به برجام مورد بحث قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است که مقامات آمریکایی و اسراییلی درباره نگرانی های جدی خود در مورد پیشرفت برنامه هسته ای ایران طی سال های اخیر بحث کردند.

آمریکا همچنین اسراییل را در جریان گفتگوهای وین قرار داد و بر تمایل خود برای رایزنی نزدیک با رژیم اسراییل در مورد موضوع هسته ای تأکید کرد.

بیانیه کاخ سفید می افزاید: آمریکا و اسراییل درباره ایجاد کارگروهی جهت مقابله با تهدیدات فزاینده پهپادها و موشک های هدایت شونده ایران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیرخارجه آمریکا با مقامات صهیونیست بامحور ایران

دیدار وزیرخارجه آمریکا با مقامات صهیونیست بامحور ایران