مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-30ورزشي

برترین های استقلال در آسیا/ از شیخ و قایدی تا یزدانی و ریگی


تیم استقلال در حالی امشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به پایان می رساند که پیش از بازی با الشرطه عراق در صدر جدول قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تساوی برابر الاهلی عربستان برای استقلال کافی بود تا به لطف پیروزی الشرطه برابر الدحیل، این تیم را در صدر جدول رده بندی گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته پنجم قرار دهد.

اما این صدرنشینی به منزله صدرنشین ماندن و حتماً صعود کردن نیست.

با این وجود استقلال از شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

در 5 باری که آبی پوشان در این مسابقات به میدان رفتند، 20 بازیکن برای این تیم بازی کرد که سیاوش یزدانی به همراه رشید مظاهری تنها نفراتی هستند که در تمام 90 دقیقه های 5 بازی قبلی در زمین حضور داشته و با 450 دقیقه، بیشترین میزان حضور در میدان را دارند.

شیخ دیاباته که با 4 گل بهترین گلزن این تیم است، با یک گل به ازای هر 78 دقیقه بازی، گلزن ترین بازیکن استقلال در مقایسه دقیقه بازی به گل نیز به حساب می آید.

پس از شیخ، محمد نادری به ازای هر 119 دقیقه بازی یک گل و فرشید اسماعیلی به ازای هر 131 دقیقه بازی یک بار برای این تیم گلزنی کرده اند.

در حالی که امیرارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی با 2 پاس گل بهترین گل سازان این تیم هستند، مهدی قایدی با 12 ضربه به سمت دروازه شوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های استقلال در آسیا/ از شیخ و قایدی تا یزدانی و ریگی

برترین های استقلال در آسیا/ از شیخ و قایدی تا یزدانی و ریگی