مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-30اقتصادي

با تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد جدی خواهدشد


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تشکیل اکیپی با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس فتا، - ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تشکیل اکیپی با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس فتا، فرماندهی پلیس راه، دانشگاه علوم پزشکی، جامعه هتلداران، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و.

برای جلوگیری از برگزاری تورهای غیرمجاز در کردستان خبر داد.

آرمان وطن دوست در جلسه برنامه ریزی برای جلوگیری از فعالیت تورها و خانه های مسافر غیر مجاز اظهار کرد: نباید اجرای قانون فقط برای دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی و پذیرایی دارای مجوز باشد بلکه باید به دنبال برخورد با افرادی بود که بصورت غیر مجاز در این زمینه ها فعالیت دارند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان با اشاره به برگزاری تورهای غیرمجاز بصورت گروهی در سطح استان عنوان کرد: این معاونت با جدیت با افراد متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد و از تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی در این خصوص درخواست همکاری دارد.

وی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، بوم گردی ها و سایر تاسیسات گردشگری که از این اداره کل دارای مجوز هستند با تمام توان در اجرای قوانین و مقررات جاری و دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد جدی خواهدشد

با تورهای گردشگری غیرمجاز برخورد جدی خواهدشد