مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-30بين الملل

واکنش گروه های فلسطینی به تعویق انتخابات


گروههای فلسطینی نسبت به خطر تصمیم جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تعویق انتخابات هشدار داده و اعلام کردند که دادن حق وتو به رژیم صهیونیستی برای برگزاری یا تعطیلی انتخابات در قدس را نخواهند پذیرفت.

- گروههای فلسطینی نسبت به خطر تصمیم جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تعویق انتخابات هشدار داده و اعلام کردند که دادن حق وتو به رژیم صهیونیستی برای برگزاری یا تعطیلی انتخابات در قدس را نخواهند پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، جبهه مردمی آزادی فلسطین بار دیگر مخالفت خود را با تعویق انتخابات اعلام کرد و خواستار پایبندی به توافقنامه های ملی درخصوص برگزاری انتخابات فلسطین شد.

این گروه با اعلام اینکه تمامی تلاش خود را برای انصراف از این تصمیم به کار خواهد بست، عنوان داشت، این تصمیم سوالی را در مورد میزان جدیت تیم اجرایی مسلط بر سازمان آزادی بخش فلسطین پیرامون پایان بخشیدن به اختلافات و برقراری وحدت ملی مطرح می کند.

کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند، حقوق با زور گرفته می شود.

در برابر قدرت دشمن تسلیم شدن به منزله کنار گذاشتن وظیفه دفاع از قدس است.

طلال ابوظریفه، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین هم اعلام کرد، تعویق انتخابات تجاوز به یک حق اساسی از حقوق ملت فلسطین و برگزاری انتخابات کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های فلسطینی به تعویق انتخابات

واکنش گروه های فلسطینی به تعویق انتخابات