مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-30سياسي

سپاه و ارتش با صلابت حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می کنند


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه هرگونه حرکت دشمن و ناوهای ورودی به آبهای خلیج فارس را رصد و کنترل می کنند.

- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه هرگونه حرکت دشمن و ناوهای ورودی به آبهای خلیج فارس را رصد و کنترل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همایش ملی خلیج فارس و سواحل مکران در آستانه قرن 15 خورشیدی اظهار داشت: امروز هر ناوی که وارد خلیج فارس شود با استناد به قانون کنترل باند در تنگه هرمز مورد رصد قرار می گیرد و مجبور است که خود را معرفی کند.

وی با توجه به اهمیت و نقش پررنگ ایران در مطقه ژئوپلیتیک و استراتژیک خلیج فارس و مکران گفت: حضور جمهوری اسلامی در این منطقه تنها در حوزه نظامی نیست، بلکه حضوری راهبردی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و حتی فرهنگی در عرصه ملی و بین المللی است.

سردار تنگسیری گفت: خلیج فارس موتور توسعه و رشد اقتصادی کشورهای آسیایی و اروپایی و محور مهم و استراتژیک حمل نقل دریایی، هوایی و تجاری بین کشورهای مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و ارتش با صلابت حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می کنند

سپاه و ارتش با صلابت حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می کنند