مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-30اجتماعي

33 فقره سند مالکیت برای اراضی کشاورزی بابلسر صادر شد


سال گذشته 33 فقره صدور سند مالکیت و یک هزار و 825 مورد انتقال سند اراضی کشاورزی در این شهرستان انجام شد.

- حمیدرضا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان بابلسر وجود دارد، اظهار کرد: 14 هزار و 363 هکتار آن شالیزار، حدود 3 هزار و 300 هکتار باغ و 2 هزار و 300 هکتار دیگر هم خشکه زاری است.

وی گفت: بسیاری از اسناد زمین ها که در اختیار کشاورزان قرار دارد، سندهای قدیمی ست که به شکل نسخ زارعی یا تعداد کمی از کشاورزان نیز سند دفترچه ای دارند که به دلیل اینکه نقشه ها قدیمی بوده و دقیق نیستند، در بسیاری از موارد به خاطر اختلاف در مرز زمین ها باعث اختلاف میان روستاییان می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، سال گذشته 33 فقره صدور سند مالکیت و همچنین یک هزار و 825 مورد انتقال سند اراضی کشاورزی در شهرستان بابلسر انجام شد.

این مسؤول کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، همچنین فراهم کردن زمینه نظارت و کنترل بر تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در کشور، کمک به اجرای قوانین یکپارچه شدن و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و تسهیل دریافت وام بانکی برای کشاورزان را از مزایای صدور اسناد کشاورزی جدید برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 فقره سند مالکیت برای اراضی کشاورزی بابلسر صادر شد

33 فقره سند مالکیت برای اراضی کشاورزی بابلسر صادر شد