مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-30بين الملل

سفارت آمریکا در روسیه خدمات کنسولی را کاهش می دهد


طبق اعلام رسانه های خبری روسیه، سفارت آمریکا در مسکو تعداد خدمات کنسولی را بعد از محدودیت های اعمال شده از سوی روسیه در خصوص استخدام کارکنان محلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) به نقل از رسانه های خبری روسیه گزارش داد سفارت آمریکا در مسکو از 12 مه (22 اردیبهشت) تعداد خدمات کنسولی را بعد از محدودیت های اعمال شده از سوی روسیه در خصوص استخدام کارکنان محلی کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه هفته گذشته قانونی را برای محدود کردن تعداد کارکنان محلی که در نمایندگی های دیپلماتیک خارجی و سایر آژانس ها کار می کنند، امضا کرد و دستور داد دولت فهرستی از کشورهای غیردوست را که هدف این محدودیت ها قرار می گیرند، تهیه کند.

سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت که روابط این کشور با آمریکا در حال حاضر به دلیل عدم وجود احترام متقابل، حتی از دوران جنگ سرد هم بدتر است.

وی افزود روسیه آماده عادی سازی روابط با واشنگتن است اما هشدار داد ایالات متحده باید از رفتار مانند یک ابرقدرت که متحدانش را علیه روسیه و چین می شوراند، دست بکشد.

وی همچنین در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت دولت روسیه بزودی فهرست کشوهای غیردوست را ارائه می کند و معیارها مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آمریکا در روسیه خدمات کنسولی را کاهش می دهد

سفارت آمریکا در روسیه خدمات کنسولی را کاهش می دهد