مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-30سياسي

اهدای 51 رسالت کارت به ایتام هرمزگانی


دبیر شبکه اجتماعی رسالت با حضور در جمع ایتام هرمزگانی، 51 رسالت کارت با واریزی مستمر ماهیانه به آنان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیف الله ایرانمنش به همراه (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، در جشن خیریه امام حسن مجتبی (ع) شهر بندرعباس شرکت کرد.

وی با بیان اهمیت توسعه و گسترش سنت قرض الحسنه در کشورمان و گره های بسیاری که بواسطه این سنت ارزنده از مردم عزیز کشورمان گشوده می شود، خاطرنشان کرد: شبکه اجتماعی رسالت در قالب حرکتی عمومی نسبت به ایجاد اشتغال از طریق منابع قرض الحسنه اقدام و سپس محصول تولیدی حاصل از اشتغال را نیز در بستری ویژه به فروش می رساند و شبکه ای مناسب برای توسعه اشتغال متکی به سرمایه های خرد پدید آورده است.

دبیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان هرمزگان همچنین 51 عدد رسالت کارت را که موجودی آنها به طور ماهانه شارژ می شود را نیز به 51 نفر از ایتام استان هرمزگان تقدیم کرد.

ایرانمنش همچنین با تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد برای همراهی در این طرح، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را عمل کردن به وصایا و حرکت در راه آنان برشمرد و خاطرنشان کرد: زدودن فقر از جامعه و کمک به رفع مشکلات اقتصادی مردم، ایجاد اشتغال و خلق ثبات و پایداری در زندگی مردم خواسته شهدای عزیز ما در شرایط کنونی از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 51 رسالت کارت به ایتام هرمزگانی

اهدای 51 رسالت کارت به ایتام هرمزگانی