مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-30سياسي

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه ای در سحرگاه 17 رمضان


با توجه به شرایط کرونایی، خانواده سردار مهدی انصاری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع پدر خود را به هنگام اذان صبح و تنها با حضور 7 نفر برگزار کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط کرونایی، خانواده سردار مهدی انصاری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع پدر خود را به هنگام اذان صبح و تنها با حضور 7 نفر برگزار کردند.

دارا کریمی نژاد ، فرماندار شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از خانواده انصاری در پایبندی به قانون و اقدام ارزشمند و الگوساز آنها تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این پیام آمده است؛ إِنّا لِلَّهِ وَإِنّا إِلَیهِ راجِعونَ سردار انصاری و حجت الاسلام انصاری ریاست محترم دادگاه بخش چاروسا، والدین در هر سن و سالی هم که باشند پشتوانه زندگی فرزندان اند و بی گمان غم از دست دادن هر کدام از آنها بسی حزن انگیز است.

اینجانب ضمن تسلیت ارتحال پدر بزرگوارتان، رحمت واسعه و علو درجات را از درگاه خداوند منان در این ماه پر فیض و برکت برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

در این وضعیت بسیار نامناسب بیماری کرونا در سطح شهرستان، شایسته است از اقدام بسیار ارزشمند در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پدر گرامی تان با حضور 7 نفر در هنگامه اذان صبح تقدیر و تشکر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه ای در سحرگاه 17 رمضان

اقدام جالب و قابل تقدیر یک خانواده عزادار کهگیلویه ای در سحرگاه 17 رمضان