مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-30دانش

مأموریت واحدهای علمی کاربردی بر اساس خوشه های شغلی تعریف شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مأموریت های واحدهای علمی کاربردی بر اساس خوشه های شغلی تعریف شده و مراکز ملزم به فعالیت در آن خوشه ها قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین امید با اشاره به فراخوان جذب در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: طی چهار سال گذشته ارزیابی مدرسین سابق دانشگاه انجام شده و حدود 100 هزار نفر در فراخوان های جدید ثبت نام کردند که 10 هزار نفر آنها جذب شدند که با احتساب 25 هزار مدرس سابق در حال حاضر 35 هزار مدرس در دانشگاه علمی کاربردی داریم که دارای صلاحیت مدرسی هستند.

وی مأموریت مدار کردن مراکز علمی کاربردی را از دیگر اقدامات پر چالش دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و گفت: در گذشته هر مرکزی در هر رشته ای که متقاضی داشت با اصرار خود مجوز جذب دانشجو را دریافت می کرد و این امر باعث شده بود 14 هزار کد رشته در دانشگاه علمی کاربردی وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: در حال حاضر تکلیف مراکز علمی کاربردی در پذیرش دانشجو مشخص است و فقط 15 درصد آنها اجازه دارند خارج از مأموریت خود، آن هم در رشته های مرتبط و مأموریت های نزدیک به خود، دانشجو بگیرند.

امید تاکید کرد: مأموریت های واحدهای علمی کاربردی بر اساس خوشه های شغلی تعریف شده و مراکز ملزم به فعالیت در آن خوشه ها قرار گرفتند و حتی نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت واحدهای علمی کاربردی بر اساس خوشه های شغلی تعریف شد

مأموریت واحدهای علمی کاربردی بر اساس خوشه های شغلی تعریف شد