مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-30سياسي

رایزنی های فشرده در وین ادامه دارد


رایزنی های فشرده بین هیأت های ایران و 1+4 در وین کماکان ادامه دارد و گفت وگوها امروز (جمعه) نیز برای بررسی متون در کارگروه های مختلف در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دور جدید رایزنی های جمهوری اسلامی ایران و 1+4 (آلمان، ایران همچنین با وزیر خارجه اتریش دیدار و گفت و گو کرد.

گفت وگوها امروز (جمعه) نیز برای بررسی متون در کارگروه های مختلف شامل کارگروه های کارشناسی در سه حوزه لغو تحریم ها، هسته ای و ترتیبات اجرایی در وین در جریان است.

دور اول نشست کمیسیون مشترک برجام بعدازظهر سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در گرندهتل شهر وین برگزار و حاضران تصمیم به تسریع روند گفت وگوها گرفته و توافق کردند که فعالیت گروه های کارشناسی در دو حوزه لغو تحریم ها و هسته ای به صورت فشرده و سریع ادامه یابد.

همچنین تصمیم گرفته شد که گروه کارشناسی سوم با عنوان گروه کارشناسی ترتیبات اجرایی با هدف گفت وگو در خصوص ترتیبات عملی مورد نیاز برای اجرایی شدن لغو تحریم ها و سپس بازگشت آمریکا به برجام تشکیل شود.

بر همین اساس، گفت وگوهای ایران و گروه 1+4 با ادامه جلسات کارگروه های کارشناسی در سه حوزه تحریم، هسته ای و ترتیبات اجرایی در وین در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های فشرده در وین ادامه دارد

رایزنی های فشرده در وین ادامه دارد