مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-30بين الملل

انجام تحقیقات در رابطه با ارائه اطلاعات از سوی کری به ظریف


19 نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا از رییس جمهور این کشور خواستند که تحقیقاتی را در رابطه با اتهامات وارده جان کری درخصوص ایران راه اندازی کند.

- 19 نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا از رییس جمهور این کشور خواستند که تحقیقاتی را در رابطه با اتهامات وارده جان کری درخصوص ایران راه اندازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فاکس نیوز، 19 سناتور جمهوری خواه از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا خواستند که تحقیقاتی را در رابطه با اتهامات وارده به جان کری درخصوص افشای اطلاعات حساس به ایران در زمان فعالیت به عنوان وزیر خارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما راه اندازی کند.

این 19 سناتور آمریکایی خواستار عزل جان کری از شورای امنیت ملی آمریکا در زمان انجام گیری تحقیقات شدند.

گفته می شود که جان کری در زمان ریاست جمهوری اوباما اطلاعات بیش از 200 حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اهداف ایران را به اطلاع یک مقام ارشد ایرانی رسانده است.

محمدجواد ظریف در یک فایل صوتی که به تازگی منتشر شده است، می گوید که جان کری، وی را در جریان حملات هوایی اسراییل به منافع جمهوری اسلامی در سوریه قرار داده بود.

در پی انتشار این فایل صوتی، جان کری وزیر امورخارجه آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در حساب کاربری خود در توییتر هرگونه گفت وگو با محمدج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تحقیقات در رابطه با ارائه اطلاعات از سوی کری به ظریف

انجام تحقیقات در رابطه با ارائه اطلاعات از سوی کری به ظریف