مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-30سياسي

عدالت طلبی و اعتقاد به توان داخلی از ویژگی های رییس جمهور انقلابی


امام جمعه رشت با برشمردن برخی شاخص ها و ویژگی های رییس جمهور، گفت: عدالت طلبی و اعتقاد به توان داخلی از ویژگی های رییس جمهور انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد روی دیگر جهاد معلمان در عرصه علم و ترتبت بودیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن با ایام شهادت امیر المومنین علی (ع)، بر باز مساجد در شب های قدر تأکید کرد و افزود: متولیان مساجد بر آیا ایام شب های قدر باید برنامه داشته باشند.

وی مردم سالار دینی را از ویژگی های انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: برای رسیدن به مسئولیت در نظام اسلامی افراد باید دارای ویژگی های لازم باشند که مهم ترین آن به ویژه برای رییس جمهور آگاهی از درد و مشکلات مردم است.

عده ای با بزرگنمایی مشکلات کشور را به برجام گره زده اند امام جمعه رشت با تأکید بر پرهیز از اشرافی گری و کاخ نشینی از سوی کارگزاران نظام به ویژه رییس جمهوری، اضافه کرد: اعتقاد و ایمان به انقلاب اسلامی، عدالت طلبی از دیگر شاخصه هایی است که فردی که خود را برای ریاست جمهوری کاندید می کند باید داشته باشد.

وی در ادامه داشتن عملکرد انقلابی و جهادی را از دیگر ویژگی ها برشمرد و گفت: اعتقاد به توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت جوانان متخصص و متعهد ایرانی باید در اولویت برنامه های رییس جمهور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت طلبی و اعتقاد به توان داخلی از ویژگی های رییس جمهور انقلابی

عدالت طلبی و اعتقاد به توان داخلی از ویژگی های رییس جمهور انقلابی